Nakon početnog korak, tj. razrade ideje cjelokupnog poslovanja, dolazimo do sljedećeg bitnog koraka, a to je izrada logotipa koji predstavlja temelj za dizajn vizualnog identiteta i uključuje definiranje kućnih boja i tipografije.
Logotip je prvi vizualni element s kojim se klijent susretne kada dolazi u dodir s novim brendom, bilo da pričamo o poduzeću koje gradi svoj brend ili o njihovom proizvodu.
Važno je da logotip prenosi poruku vašeg brenda na ispravan način i da jasno komunicira čime se bavite i kakve vrijednosti zastupate.
Kreirati percepciju Vaših kupaca kako je vaš proizvod jedinstven jer kvalitetan i strukturiran brand je put do briljantnosti.
Dizajn vizualnog identiteta
Vizualni identitet čine sva sredstva vizualne komunikacije koje tvrtka koristi da bi komunicirala s tržištem i javnošću. Najvažniji element su osnovni grafički standardi koje čine logotip, kućno pismo (tipografija) i sustav boja.
Na navedene elemente nadogragrađuju se primarna sredstva komunikacije (poslovna posjetnica, memorandum, poslovna mapa, pečat, elektronički potpis, kuverta) te sekundarna sredstva komunikacije u koja spadaju razni promotivni materijali (oglasi, brošure, jumbo plakati itd.).
Digitalni Marketing (Društvene mreže, Google adwords)
Društvene mreže su već duže vrijeme nezaobilazan kanal komunikacije s tržištem. Idealne su za stvaranje odnosa povjerenja i vjernosti s postojećim kupcima te za privlačenje novih. Smatra se da je to druga najvažnija platforma oglašavanja nakon web stranica (Google AdWords). Sam naziv društvene mreže, implicira da ne služe u svrhu napadnog oglašavanja, već diskretne obostrane komunikacije i dijaloga s korisnicima u kojem se suptilno komunicira ponuda i prima povratna informacija.
Za svaku tvrtku predlažemo ciljani i promišljen nastup na društvenim mrežama. Naime, nije svaka društvena mreža pogodna za svaki brend niti svaki brend treba komunicirati na jednak način. Potrebno je strateški osmisliti i odlučiti koja je društvena mreža najbolji izbor i kakav je pristup potrebno primijeniti.